خانه » اخبار » در نشست خبری مدیر باغ موزه قصر: اسامی راه یافتگان به دومین سمپوزیوم نقاشی تهران اعلام شد
در نشست خبری مدیر باغ موزه قصر: اسامی راه یافتگان به دومین سمپوزیوم نقاشی تهران اعلام شد

در نشست خبری مدیر باغ موزه قصر: اسامی راه یافتگان به دومین سمپوزیوم نقاشی تهران اعلام شد

۲۲۰ اثر به دبیرخانه دومین سمپوزیوم نقاشی تهران ارسال شده که ۱۴ اثر برتر آن توسط هیات داوران برای حضور در سمپوزیوم انتخاب شده است.
به گزارش روابط عمومی باغ موزه قصر، محمدرضا سعیدی روز سه شنبه در نشست خبری دومین سمپوزیوم نقاشی تهران در باغ موزه قصر، افزود: این سمپوزیوم با هدف گنجینه سازی، حمایت از هنرمندان و زمینه سازی برای انجام فعالیت های فرهنگی توسط هنرمندان برگزار می شود.
سعیدی با اشاره به رویکرد ملی دومین سمپوزیوم نقاشی تهران تصریح کرد: ۱۱۲ نفر از استان های اصفهان، همدان، مازندران، اردبیل، مشهد، کردستان، کرمانشاه، بوشهر ، کردستان و همچنین کشور عراق آثار خود را برای شرکت در این سمپوزیوم ارسال کرده اند.
وی با اشاره به اینکه ۱۰ طرح در بخش تهران و چهار طرح در بخش آزادی به عنوان آثار برتر شرکت کننده در سمپوزیوم انتخاب شده اند، افزود: به پدید آورندگان ۱۴ طرح و اثر برتر انتخاب شده برای شرکت دراین سمپوزیوم ۲۰ میلیون ریال به عنوان جایزه پرداخت خواهد شد.
رییس باغ موزه قصر گفت: کتابی از آثار منتخب سمپوزیوم نقاشی تهران در دو سال متوالی نیز در پایان این دوره از سمپوزیوم تدوین و منتشر می شود.
فراخوان دومین سمپوزیوم نقاشی تهران با موضوع های «آزادی» و «تهران» مهرماه سال جاری منتشر شد، یعقوب امدادیان، سیدمحسن هاشمی و رضوان صادق زاده به عنوان هیات سه نفره انتخاب آثار و یعقوب امدادیان، داور یوسفی، حسین ماهر، نیلوفر قادری و منیژه صحی نیز به عنوان هیات پنج نفره داوری آثار این سمپوزیوم را برعهده دارند.
دعوت از برگزیدگان برای شرکت در سمپوزیوم ۲۵ تا ۲۸ بهمن ماه انجام و سمپوزیوم نیز ۳۰بهمن تا چهارم اسفندماه سال جاری در باغ موزه قصر برگزار می شود.

آیین اختتامیه دومین سمپوزیوم نقاشی تهران نیز پنجم اسفندماه سال جاری همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب (س) برگزار خواهد شد.

  

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 696