خانه » اخبار » زمان ثبت‌نام انتخابات شورایاری‌ها تمدید شد
زمان ثبت‌نام انتخابات شورایاری‌ها تمدید شد

زمان ثبت‌نام انتخابات شورایاری‌ها تمدید شد

سخنگوی ستاد انتخابات شورایاری‌های محلات شهر تهران از تمدید زمان ثبت‌نام برای شرکت در انتخابات شورایاری‌های محلات شهر تهران خبر داد و گفت: تا صبح امروز ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر برای این امر ثبت‌نام کرده‌‌اند.
به گزارش ستاد خبری چهارمین دوره انتخابات شورایاری محلات شهر تهران ، امیرفاضل الهیان ،‌ با بیان اینکه مهلت ثبت نام برای انتخابات شورایاری‌‌های محلات شهر تهران تا روز سه شنبه جاری تمدید شده است، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های اولیه قرار بود از دوم تا دوازدهم بهمن ماه ثبت‌نام از متقاضیان صورت پذیرد اما با توجه به استقبال صورت گرفته شهروندان ممکن است مهلت ثبت‌نام تمدید شود.

وی در ادامه گفت: تعداد افرادی که تا صبح امروز برای شرکت در انتخابات شرکت کرده‌اند ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر است که در این میان رده سنی ۴۹-۴۰ سال بیشترین آمار ثبت نامی را با رقم ۲ هزار و ۴۴۰ نفر به خود اختصاص داده‌اند.

سخنگوی ستاد انتخابات شورایاری‌های محلات شهر تهران تصریح کرد: مسن‌ترین افراد ثبت‌‌نام شده در رده سنی ۶۰ سال با تعداد یک هزار و ۷۶۹ نفر و جوان‌ترین افراد ثبت‌نام شده در رده سنی ۲۵-۲۹ سال و با تعداد یک هزار و ۶۱۶ نفر است. این در حالی است که تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از داوطلبان از اعضای شورایاری‌های دوره قبل و ۳ هزار و ۳ نفر از ثبت نام شدگان کارمند هستند که بیشترین فراوانی را بر حسب شغل به خود اختصاص داده‌اند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 717