خانه » اخبار » «باغ موزه‌ی قصر» سفیر فرهنگی ایران در اروپا
«باغ موزه‌ی قصر» سفیر فرهنگی ایران در اروپا

«باغ موزه‌ی قصر» سفیر فرهنگی ایران در اروپا

رئیس «باغ موزه قصر» سفیر فرهنگی باغ موزه‌ی خود شد تا پیام صلح و دوستی این محوطه‌ی تاریخی را به مدیران موزه‌های مختلف البته در اروپا برساند.

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی ایسنا، تبادلات فرهنگی بین‌المللی و همکاری‌های فرهنگی در سطح جهان توسط رضا سعیدی، رئیس باغ موزه‌ی قصر و سفیر فرهنگی این باغ موزه، برنامه‌هایی است که برای وی تعیین شده و قرار است در طول سفر او با ملاقات مدیران باغ موزه‌های کشورهای مختلف،‌این برنامه‌ها را اجرائی کند.

رئیس باغ _ موزه قصر چهار اردیبهشت ماه عازم اروپا شد تا علاوه بر ملاقات و مذاکره با رایزن‌های فرهنگی ایران و مسئولان فرهنگی در کشورهای سوئد،‌ آلمان‌، هلند ‌، بلژیک و فرانسه‌، با دعوت از آنها مناسبات و تفاهمات و همکاری‌های متقابل را به گفت‌وگو بگذارد.

در گام نخست این سفر، نمایندگی «ایسکیا» _ انجمن مراودات فرهنگی ایران و سوئد _ در حکمی ابلاغ شد و نخستین ماموریت ایجاد بستر مناسب برای حضور ۱۵ نفر از سوئد با هدف اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در باغ موزه قصر و همراهی گروهی برای بازدید از سایر نقاط ایران است.

سفیر فرهنگی باغ موزه‌ی قصر،‌ پس از حضور در کشور سوئد، به آمستردام هلند‌ رفت و با بازی از اماکن فرهنگی‌ کار تبلیغ برای باغ موزه قصر را انجام و دعوت‌نامه‌هایی به مدیران فرهنگی هلند برای حضور در این باغ موزه ارائه داد. او همچنین در ادامه سفر فرهنگی خود به لاهه رفت و با مدیران موزه پانوراما و زندانی که در لاهه به موزه تبدیل شده ملاقات و تبلیغات معرفی باغ موزه قصر را ارائه کرد.

سعیدی همچنین قرار است در سفر به بلژیک، پاریس و برلین پیام صلح و دوستی باغ موزه قصر را به مدیران موزه‌های مختلف این کشورها برساند.

 

 

IMG_25241 IMG_25381

 
 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 1,095