صورتجلسه شماره ۱۶

صورتجلسه شماره ۱۶

صورتجلسه شماره ۱۶

پنجشنبه ۳۰/۰۲/۹۵

ساعت ۱۳ الی ۱۴

دستور جلسه: ۱٫ کارت عضویت  ۲٫ رعایت حریم خصوصی اماکن عمومی به وسیله خط کشی   ۳٫ تبلور جایگاه مسجد در مشارکت مردمی( پایلوت مسجد پنج تن آل عباء)

خلاصه مذاکرات:

جلسه با قرائت قرآن و سخنان آقای سعیدی آغاز و کتاب فرهنگ و شهر توسط آقای سعیدی قرائت شد.

در ابتدا آقای سعیدی در خصوص کارت عضویت اعلام کردند در مرحله اول کارت عضویت برای اعضاء کارگروه صادر شور و همچنین برای تشویق افراد جهت همکاری با کارگروه فرهنگی اجتماعی علاوه بر کارت عضویت کارتی از بانک شهر جهت استفاده راهوری شهری مثل: مترو، اتوبوس شرکت واحد و …. با شارژ ۱۰۰۰۰ تومان تهیه و به افراد اهدا شود و شارژ مجدد آن  منوط به فعالیت افراد در گروه می باشد. برای کدگذاری اطلاعات جمع آوری شده اعضاء دفتر اندیکاتور تهیه شود و عکسها توسط خانم خوشوقت جمع آوری و جهت چاپ کارت عضویت تحویل آقای عظیمی داده شود. در پایان این بحث نیز آقای جوانمردی اعلام کردند که طراحی کارت به پایان رسیده.

در خصوص حریم خصوصی اماکن عمومی به وسیله خط کشی گفتند: هفته پیش یک بازدید میدانی توسط اعضاء کارگروه انجام شد و اگر در خصوص بازخورد مثبت و منفی این طرح نظری هست مطرح شود. البته این کار پشتیبانی یکساله می خواهد که هر ماه باید یک بازدید میدانی داشته باشیم چون این کار یک ایده عمومی می باشد. ضمنا در خصوص انچام این کار باید یک جلسه با مدیریت فرهنگی ناحیه برگزار کنیم.

آقای علی زاده در خصوص خط کشی مطرح کردند که فقط حریمش را مشخص کنیم و خط نکشیم بلکه یه صورت قالب باشد.

آقای شیری نیز در این خصوص گفتند: طبق استاندارد انجام شود تا بازتاب بهتری صورت گیرد.

در خصوص تبلور جایگاه مسجد در مشارکت مردمی با ( پایلوت مسجد پنج تن آل عبا) گفتند: باید ببینم که می خواهیم از کجاشروع کنیم و از تجربیات آقای حلیمی نیز در این خصوص استفاده کنیم که بحث باقیات و صالحات باشد اینکه چه کارهایی می توانیم انجام دهیم تا بتوانیم مردم را نسبت حضور نماز حساس کنیم. در کنار روش سنتی باید از روش نوین هم استفاده کرد هم هزینه کاهش می یابد و هم افراد ساکن در اطراف مسجد جذب می شوند. بنابراین می توان از سیستم پیامکی برای ارسال پیام و حدیث در زمانهای مختلف استفاده و مردم را برای حضور در مسجد ترغیب کرد. البته تکمیل لیست پیامکی بر عهده خانم خوشوقت می باشد.

آقای حلیمی پیشنهاد کردند که گروه تواشیح زیر ۱۶ سال تشکیل و تمرینات هفتگی در مسجد انجام شود و برای تشویق و ایجاد انگیزه برای آنها در مناسبتهای مختلف از این گروه استفاده شود.

مصوبات جلسه:

۱٫مقرر گردید کارت عضویت کارگروه فرهنگی اجتماعی برای اعضاء گروه تهیه گردد.

۲٫مصوب گردید برای تشویق افراد جهت همکاری با کارگروه فرهنگی اجتماعی علاوه بر کارت عضویت کارتی از بانک شهر جهت استفاده راهوری شهری با شارژ ۱۰۰۰۰ تومان تهیه شود و شارژ مجدد آن منوط به فعالیت افراد در گروه باشد.

۳٫مقرر گردید جلسه با مدیریت فرهنگی ناحیه جهت طرح خط کشی حریم خصوصی در اماکن عمومی برگزار گردد.

۴٫مقرر شد جهت جذب افرا ساکن اطراف مسجد پنج تن آل عباء از ارسال پیامک توسط سیستم پیامکی استفاده شود. تکمیل این سیستم برعهده خانم خوشوقت می باشد.

۵٫مقرر گردید برای کدگذاری اطلاعات اعضاء دفتر اندیکاتور تهیه و عکس های افراد توسط خانم خوشوقت جمع آوری و جهت چاپ کارت عضویت به آقای عضویت تحویل داده شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 410