جلسه شماره ۲۰

جلسه شماره ۲۰

جلسه شماره ۲۰

پنجشنبه ۲۱/۵/۹۵

ساعت ۱۳ الی ۱۴

خلاصه مذاکرات:

جلسه با قرائت قرآن توسط آقای سعیدی و کتاب فرهنگ و شهر توسط آقای عظیمی آغاز شد.

در ابتدا صورتجلسه شماره ۱۹ توسط خانم خوشوقت قرائت و مصوبات آن مورد بررسی قرار گرفت . سپس آقای مشهدی عراقی توضیح دادند که سازمان تبلیغات اطلاعات به روزی از هیاتهای محله ندارد و به همین جهت در این زمینه نمیتواند به کارگروه فرهنگی اجتماعی  جهت پیشبرد مصوبات مربوط به هیاتها کمک کند.اما ایشان اعلام کردند که باز هم در این زمینه تا روز دوشنبه تلاشی مجدد برای به دست آوردن اطلاعات خواهند کرد و سرکارخانم خوشوقت نیز این موضوع را از سوی ناحیه پیگیری خواهند کرد.

در خصوص سایت نیز اعلام شد که آقای عظیمی صفحه ایی را در سایت طراحی  کند که بتوان کلیه صورتجلسات  کارگروه فرهنگی اجتماعی را در آن تایپ و تصاویری از صورتجلسه اصلی و عکس مربوط به هر جلسه را در آن بارگذاری کرد، همچنین  ایشان اعلام کردند به محض جمع آوری اطلاعات هیاتها لینک صفای حسینی فعال می شود.

در خصوص متن دبیرخانه که توسط آقای شیری تهیه و در اختیار آقای نادری قرار گرفت نیز توضیحاتی داده شد که آقای نادری کار دبیرخانه سفال را در سرای محله صفا راه اندازی کند( بحث مالی، حکمی و …. ) توسط ایشان انجام پذیرد.

آقای سعیدی در ابتدا با مشورت اعضاء کارگروه فرهنگی اجتماعی عمده مشکلات محله را مطرح کردند که بدین شرح میباشند:

۱٫خانواده های بد سرپرست و بی سرپرست، ۲٫خانواده هایی که دارای فرد معتاد میباشند،۳٫خانه های مجردی،۴٫کارتن خوابها

۵٫زورگیری و ارازل و اوباش، ۶٫سرقت، ۷٫آزمایشگاه و فروش مواد مخدر

در ادامه گفتند: باید به طور دقیق در خصوص موارد ذکر شده تحقیق و شناسایی صورت پذیرد که برای انجام هرچه بهتر آن احتیاج به پتانسیل خوبی از سوی اهالی محله داریم البته  در این زمینه اعضاء هیات امنا حکم بازوی اجرایی را دارند و برای پیشرفت در کار باید با موسسات مناسب در این زمینه ها همکاری کرد و برای آگاهی بیشتر اهالی محله همایشهای مختلف در خصوص این موضوعات برگزار کرد.

مصوبات جلسه:

۱٫مصوب گردید در سایت اینجا صفاست صفحه ایی جهت بارگذاری صورتجلسات کارگروه فرهنگی اجتماعی توسط آقای عظیمی طراحی شود.

۲٫مصوب گردید استعلامهای نهایی از آقای نادری در خصوص راه اندازی دبیرخانه سفال بعمل آید.

۳٫مصوب گردید به ترتیب اولویت در خصوص ۱٫ خانواده هایی که دارای فرد معتاد میباشند، ۲٫ خانه های مجردی ،۳٫ خانواده های بد سرپرست و بی سرپرست ،۴٫کارتن خوابها  ۵٫زورگیری و ارازل و اوباش، ۶٫سرقت، ۷٫آزمایشگاه و فروش مواد مخدر تحقیق و شناسایی همراه با جمع آوری اطلاعات صورت پذیرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 448