صورتجلسه شماره ۲۳

صورتجلسه شماره ۲۳

جلسه شماره ۲۳

پنجشنبه ۱۱/۶/۹۵

ساعت ۱۳ الی ۱۴

خلاصه مذاکرات:

جلسه با قرائت قرآن و کتاب فرهنگ و شهر توسط آغاز سعیدی آغاز به کار کرد.

در ابتدا به بررسی مصوبا ت اجرا شده پرداخته شد که آقای سعیدی گزارشی جامع از آن به اعضا کارگروه فرهنگی اجتماعی دادند و در خصوص همکاری این عزیزان جهت پیشبرد اهداف  از آنها تشکر کردند.

در این جلسه اعلام شد که خانم خوشوقت جدول زمانبندی مناسب تهیه کنند به جهت اطلاع رسانی دقیق به اعضا کارگروه از پیشرفت مصوبات که شامل ارسال پیامک ، بررسی و به روز رسانی سایت و ارسال لینک سایت، گزیده ایی از اتفاقات در حال وقوع در خصوص مصوبات، استفاده و تامل بیشتر با روزنامه همشهری محله  و روزنامه شورایاری

در زمینه ارسال پیامک دعوت اهالی محله به اقامه نماز در مسجد در راستای هدف پایلوت مسجد پنج تن آل عبا   اعضا کارگروه فرهنگی اجتماعی تصمیم گرفتند که در طول هفته دو پیامک  در روزهای شنبه و پنجشنبه دو ساعت قبل از نماز توسط آقای سعیدی ارسال گردد و به جهت اجرای به موقع این عمل خانم خوشوقت  هماهنگی لازم جهت یادآوری را انجام دهند.

اعضا کارگروه فرهنگی اجتماعی تصمیم گرفتند که در روز پنجشنبه ۱۸/۶/۹۵ ساعت ۱۳جلسه ایی با حضور اعضا هیات امنا هیاتهای مذهبی محله و نماینده سازمان تبلیغات اسلامی برگزار کنند. این جلسه به جهت آشنایی و تامل بیشتر در زمینه های مختلف اخلاقی، عقیدتی، ایمنی، بهداشتی و آموزشی خواهد بود. هماهنگی برای حضور اعضا هیات امنا هیاتهای مذهبی، تهیه پک مذهبی و دسته بندی و پرینت  مطالبی در زمینه های مختلف اخلاقی، عقیدتی، ایمنی، بهداشتی و آموزشی به عهده خانم خوشوقت میباشد .آقای سعیدی پیشنهاد کردند که یک نفر به عنوان عکاس از طرف کارگروه فرهنگی اجتماعی در ایام محرم هر شب در یکی از هیاتها حضور یابد که از نمای بیرونی و داخلی هیات ، اجرای مراسم و در پایان عکس دسته جمعی از عوامل اجرایی گرفته شود و به صورت شاسی به آنها هدیه شود، که این پیشنهاد در حال بررسی اعضا میباشد.

مصوبات جلسه:

۱٫مصوب گردید در روزهای شنبه ، پنجشنبه دو ساعت قبل از نماز مغرب و عشا پیامکی به جهت حضور اهالی محله برای اقامه نماز در مسجد پنج تن آل عبا توسط آقای سعیدی ارسال گردد و به جهت اجرای به موقع این عمل خانم خوشوقت  هماهنگی لازم جهت یادآوری را انجام دهند.

  1. مصوب گردید در روز پنجشنبه ۱۸/۶/۹۵ ساعت ۱۳ جلسه ایی با حضور اعضا هیات امنا هیاتهای مذهبی و نماینده سازمان تبلیغات اسلامی برگزار گردد و هماهنگی حضور اعضا هیات امنا هیاتهای مذهبی، تهیه پک مذهبی و دسته بندی و پرینت مطالبی در زمینه های مختلف اخلاقی، عقیدتی، ایمنی، بهداشتی و آموزشی توسط خانم خوشوقت صورت گیرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 315