جلسه شماره ۲۷

جلسه شماره ۲۷

جلسه شماره ۲۷

پنجشنبه ۱۵/۷/۹۵

ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۵:۳۰

خلاصه مذاکرات:

جلسه با قرائت قرآن و خواندن بخشی از کتاب فرهنگ و شهر آغاز به کار کرد.

در ابتدا آقای سعیدی بیان کردند که برای جمع آوری اطلاعات ساکنین محله باید  فرمی (کامل) تهیه شود که تمام اطلاعات افراد محله در آن قید شود.

در آدرس میدان اصلی – خیابان اصلی ( به عنوان مثال خیابان صفا)  خیابان فرعی ( به عنوان مثال خیابان محوی) کوچه اصلی به عنوان مثال ( کوچه زارع کلخوران) و کوچه فرعی، پلاک ساختمان، واحد ساختمان، کد پستی( از روی قبض تلفن)، قومیت، شماره همراه پدر و مادر قید شود. ایشان در ادامه گفتند:  جمع آوری اطلاعت مورد نظر از محله دارای دو مشکل اساسی می باشد که باید برای آن برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد که آنها عبارتند از: جمع آوری اطلاعات از افراد بی سواد و مهاجرت افراد از محله . ایشان در خصوص تعامل با مدارس و جمع آوری اطلاعات مطرح کردند که ظرف مدت یک هفته می توانیم یک پایلوت با ظرفیت ۵۰۰ نفری داشته باشیم البته این کار بستگی به نوع گفتمان و صحبت کردن که شنونده ( اولیاء دانش آموزان ) تحت تاثیر قرار بگیرند دارد و  مهم می باشد. از  اطلاعات  جمع آوری شده کارگروه و مدارس بهره برداری لازم را خواهند کرد که این خود یک کار فرهنگی میباشد  ضمنا فرم مربوط به این کار باید به نام کارگروه فرهنگی اجتماعی ثبت شود.

مصوبات جلسه:

۱٫مصوب گردید فرمی کامل به جهت کسب اطلاعات  افراد محله تهیه و به نام کارگروه فرهنگی اجتماعی ثبت شود. این فرم شامل عناوین زیر می باشد:

آدرس:  میدان اصلی – خیابان اصلی ( به عنوان مثال خیابان صفا)  خیابان فرعی ( به عنوان مثال خیابان محوی)  کوچه اصلی به عنوان مثال ( کوچه زارع کلخوران) و کوچه فرعی، پلاک ساختمان، واحد ساختمان، کد پستی( از روی قبض تلفن)، قومیت، شماره همراه پدر و مادر قید شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 372