جلسه شماره ۲۸

جلسه شماره ۲۸

جلسه شماره ۲۸

پنجشنبه  ۶/۸/۹۵

ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۵:۳۰

خلاصه مذاکرات :

جلسه با قرائت قرآن و خواندن کتاب فرهنگ و شهر توسط آقای سعیدی دبیر کارگروه فرهنگی اجتماعی آغاز به کار کرد.

در ابتدا دستورالعمل اجرایی کمیته خیرین به صورت کامل قرائت و کلیه اعضاء کارگروه فرهنگی اجتماعی در خصوص نحوه تشکیل کمیته خیرین محله صفا بر اساس دستور العمل ابلاغی با یکدیگر تبادل نظر کردند. آقای سعیدی در این زمینه دو موضوع را  بیان کردند: ۱٫  جلسه آینده از خیرین فعال محله دعوت بعمل آورده و با هم صحبتی با این عزیزان از  تجربیات آنها استفاده شود.  در خصوص دعوت از خیرین خانم خوشوقت طی هفته جاری با آقای صبور تماس بگیرند . البته جلسات با خیرین باید ادامه دار باشد که از این طریق بهتر میتوان با کسبه محل ارتباط برقرار کرد. ۲٫لوح تقدیری  برای خیرین حاضر در جلسه تهیه  تا  از زحمات چند ساله آنها تجلیل شود. ایشان در ادامه گفتند: متن کوتاهی از دستورالعمل اجرایی کمیته خیرین محله تهیه و آن را بصورت بروشوری آماده  و به تعداد ۲۰۰۰ عدد چاپ کنیم. در این زمینه خانم خوشوقت روز شنبه و یکشنبه پیگیری لازم را برای توزیع بروشور

( دعوت از خیرین ) انجام دهند. ۱۰۰۰ عدد بروشور در سطح مدارس توزیع شود( ۶۰۰ عدد بروشوربا هماهنگی آقای سعیدی در  مدرسه ۱۵ خرداد توزیع میشود.) الباقی نیز توسط آقای مهدی آشنا در سطح محله ( کسبه، منازل) پخش شود. خانم خوشوقت با خیرینی که قرار است در جلسه آینده ۱۴/۸/۹۵ حضور داشته باشند تماس و مشخصات کامل آنها به جهت درج در لوح تقدیر گرفته شود.

آقای شیری نیز گفتند: باید در جلسه از خیرین در خواست کنیم تا از تجربیاتشان  بیشتر صحبت کنند.

آقای عظیمی مطرح کردند: اکثر افراد دید منفی نسبت به خیرین در شهرداری دارند و برخی از افراد هم  به صورت پنهانی کار خیر انجام میدهند که شناسایی آنها آسان نیست.

مصوبات جلسه:

  1. مصوب گردید جلسه آینده ۱۴/۸/۹۵ مسئول خانه جهاد و مدیریت محترم محله صفا به جهت رایزنی در خصوص تشکیل کمیته خیرین محله در جلسه حضور به هم رسانند.
  2. مصوب گردید بر اساس اطلاعات خانه های خدمات اجتماعی و جهاد از خیرین حاضر در محله برای جلسه هفته آینده دعوت بعمل آید.
  3. مصوب شد از مسئولین هیئت های مذهبی به دو جهت برای حضور در جلسه هفته آینده دعوت بعمل آید : ۱٫ به جهت تحلیل عملکرد هیئت های مذهبی و تجلیل از خادمین امام حسین(ع) در هیئت های محله . ۲٫ به جهت مشارکت این عزیزان در کمیته خیرین محله ( دعوت از مسئولین کلیه هیئت های محله)
  4. مصوب گردید بروشوری با متن کوتاه از دستورالعمل اجرایی کمیته خیرین محله به تعداد ۲۰۰۰ عدد تهیه و در سطح محله به جهت تشکیل کمیته خیرین توزیع گردد.

۵٫مصوب گردید متن کامل  دستور العمل اجرایی کمیته خیرین در سایت اینجا صفاست بارگذاری شود.

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 373