جلسه سی و یکم

جلسه سی و یکم

سی و یکمین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی محله صفا

پنجشنبه ۲۵/۹/۹۵

ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۵:۳۰

خلاصه مذاکرات:

جلسه با قرائت قرآن و کتاب فرهنگ و شهر سخنان آقای سعیدی دبیر کارگروه فرهنگی اجتماعی آغاز به کار کرد.

در ابتدا آقای سعیدی اولین گروه جوان همیار محله  که از دانش آموزان منتخب گروه منهاج العسگریه میباشند را تشکیل و سپس هدف از تشکیل این گروه استفاده از ظرفیت (اجرایی / عملیاتی)  دانش آموزان به عنوان بازوی اجرایی کارگروه فرهنگی اجتماعی محله صفا باشند را پیرو مصوبه جلسه شماره ۸ در مورخ  ۲۹/۱۱/۹۴ معرفی کردند.  در این جلسه در خصوص برگزار ی جلسه با موسسه به جهت بحث آسیب های اجتماعی سلامت و بهداشت محله و موضوع اعتیاد که در روز دوشنبه  با کارشناسان مجرب تشکیل شد نیز توضیحاتی به اعضاء کارگروه دادند.

شرحی از اقدامات صورت گرفته و جلسات برگزار شده در خصوص تشکیل دبیرخانه ایده یابی بزگداشت هفته معلم گزارشی  توسط اعضاء ارائه گردید مبنی بر اینکه جلساتی جداگانه با حضور مدیر خانه موزه مطهری ، اساتید دانشگاه علمی کاربردی فرهنگی هنری شهرداری و اعضاء انجمن اولیاء مربیان مدرسه ۱۵ خرداد برگزار شد.

مصوبات جلسه:

۱٫مصوب گردید اعضاء گروه جوان حداکثر تا هفته آینده مبایست با آوردن عکس، فتوکپی شناسنامه ، کارت ملی و رضایت نامه کتبی والدین آمادگی خود را اعلام دارند .

۲٫مصوب گردید نمود عینی فعالیتهای مصوب در کارگروه فرهنگی عملیاتی گردد.

  1. مصوب شد طرح نگهبان محله به جهت اجرایی شدن تهیه و تدوین گردد. (طرح نگهبان محله = پرداخت ماهیانه)

۵٫مصوب شد کلیه مصوبات جلسات گذشته توسط خانم خوشوقت پیگیری  شود.

۶٫مصوب گردید به جهت فراخوان به ساکنین محله جهت اهدای هدایای خود به همسایه ها و هم محله ای های نیازمندشان متنی مناسب تهیه و پس از بررسی تکثیر و توزیع شود.

۷٫مصوب گردید برای آشنایی با عملکرد کارگروه فرهنگی اجتماعی محله کلیه طرح های مطرح شده در جلسات به روش های مختلف به اهالی محله اطلاع رسانی شود.

۸٫مصوب شد جلسه ای در خصوص  تکمیل طرح هفته معلم با مدیر خانه موزه مطهری  تشکیل شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 396