جلسه شماره ۳۴

جلسه شماره ۳۴

جلسه شماره ۳۴

پنجشنبه ۲۳/۱۰/۹۵

ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۵:۳۰

دستور جلسه : برگزاری همایش آسیب های اجتماعی و  فضاهای شهری با ترسیم نقشه خشونت محله

خلاصه مذاکرات:

جلسه با قرائت قرآن و کتاب فرهنگ و شهر توسط آقای سعیدی دبیر کارگروه فرهنگی اجتماعی آغاز به کار کرد.

در ابتدا آقای سعیدی دبیر کارگروه فرهنگی اجتماعی در خصوص اهداف کارگروه توضیحاتی ارائه کردند. در ادامه کارشناس دفتر خدمات و نوسازی از اهداف این همایش، معضلات  و آسیب های اجتماعی در بافت فرسوده که نیاز به خود مدیریتی، اطلاع رسانی، حساس سازی و در نهایت آگاه سازی شهروندان دارد توضیحاتی دادند. خانم کاکویی نیز نکاتی در خصوص آسیبها، معضلات و راهکارهای مقابله با آن در سطح  محله ارائه کردند. در این جلسه اعلام شد که اعتیاد(مواد مخدر)، کارتن خوابی، تکدی گری و خانه های مجردی بیشترین ناامنی محله می باشد. که تصمیم بر این شد که کارگاههای آموزشی به جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی در سطح محله در بهمن ماه برگزار شود که نحوه برگزاری، زمانبندی و پروپوزال آن توسط اعضاء کارگروه بررسی و زمان و مکان دقیق بعد از هم اندیشی اعضا با یکدیگر در جلسه آینده اعلام گردد. بزرگترین شرط برگزاری این برنامه اجرای آن در محله می باشد که اگر قرار بر این شد برنامه هایی از قبیل هماهنگی مخاطب، برنامه ریزی و پروپوزال، اجرای مراسم شامل: کارگردانی، مستندسازی، دعوت از سخنران، هماهنگی مدارس و شهرداری و …  اولویت اصلی کار باشد با مشارکت همه اعضا به اجرا در آید..

مصوبات جلسه:

۱٫مصوب گردید بعد از ایام دهه فجر روز سه شنبه ۲۶/۱۱/۹۵ ساعت ۹ الی ۱۱ جلسه ایی با حضور اولیا مدارس سطح محله برگزار شود. البته در این زمینه اعضا با هم اندیشی با یکدیگر عنوانی برای این برنامه  از قبیل : (سمینار، همایش و کارگاه ) منتخب تا در  جلسه بعد نام گذاری شود.

  1. مصوب گردید در خصوص مکان برگزاری برنامه مکانهایی از فبیل : اداره برق، فرهنگسرای امید یا سرای محله صفا در اولویت انتخاب اعضا باشد.
  2. از جلسه آینده جلسات کارگروه فرهنگی اجتماعی به جهت حضور حداکثری اعضا ساعت ۱۲در سالن کنفرانس سرای محله صفا برگزار می گردد.
  3. مصوب گردید از معاون اجتماعی کلانتری برای حضور در جلسه دعوت بعمل آید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 450