جلسه شماره ۳۹

جلسه شماره ۳۹

جلسه شماره ۳۹

پنجشنبه ۲۸/۱۱/۹۵

ساعت ۱۲ الی ۱۴

خلاصه مذاکرات:

جلسه با قرادت قرآن و خوانش کتاب فرهنگ و شهر توسط آقای سعیدی دبیر کارگروه فرهنگی اجتماعی آغاز به کار کرد.

در ابتدا ایشان توضیحات کوتاهی در خصوص فصل اول کتاب فرهنگ و شهر که حول موضوع تحولات فرهنگی بود صحبت کردند و اعلام کردند که باید به سویی حرکت کنیم که برای تبلیغات از ارسال پیامک یا اینترنت به جای بروشورهای تبلیغاتی استفاده کنیم. در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از اعضاء کارگروه فرهنگی اجتماعی به جهت برگزاری عالی همایش به بررسی نقاط قوت و ضعف آن پرداختند. از نقاط قوت برگزاری همایش * برنامه ریزی دقیق*، * هماهنگی بین اعضاء*، * کارگردانی مناسب کار* و استفاده به موقع از توانمندی افراد. ایشان گفتند: امروز خبرهای تهیه شده ازهمایش به جهت بارگزاری در سایت ستاد شورایاریها، انتشار خبر در ماهنامه ستاد شورایاریها، هفته نامه همشهری و کانالهای مربوطه ارسال گردد. همچنین از فیلم تهیه شده از همایش کلیپ سه دقیقه ایی به جهت بارگزاری در سایتها تهیه شود. یک فرم با فرمت زیر به جهت شناسایی افراد محله برای عضو گیری در کارگروه فرهنگی اجتماعی  تهیه گردد.

ردیف نام نام خانوادگی شماره همراه مدرک تحصیلی آدرس محل سکونت نوع مالکیت آیا به حوزه کار فرهنگی علاقه مند است یا خیر؟

لیست افراد حاضر در همایش برای صدور گواهی نامه دانشگاهی تهیه گردد. لیست افراد خاص برای صدور نامه قدردانی حضور و لیست افراد عام برای صدور نامه مشارکت در سر برگ دبیرخانه تهیه و ارسال گردد.

نامه ایی برای قدردانی به کلیه ارگانهایی که همکاری لازم را در برگزاری همایش داشتند در سر برگ دبیرخانه همایش تهیه و ارسال گردد. سی دی عکسهای تهیه شده از همایش از خانم کاکویی دریافت گردد. گزارش کامل یک صفحه ایی از ۳۹ جلسه تشکیل شده کارگروه فرهنگی اجتماعی که منجر به برگزاری همایش آسیبهای اجتماعی و امنیت فضاهای ناکارآمد شهری شده تهیه و به ستاد شورایاریها ارسال گردد. در خصوص بلیتهای بازدید از برج میلاد اعلام کردند که در اسرع وقت بلیتها به برندگان مسابقه تقدیم گردد همچنین بلیتهای بازدید از باغ موزه قصر با مهر سه نفر همراه با  گواهی نامه دانشگاهی به کلیه افراد حاضر در همایش تقدیم گردد.

ایشان گفتند: کارگروه را میتوان به سه قسمت تقسیم کرد که بدین صورت می باشد:

هسته مرکزی: در ابتدای تشکیل کارگروه فرهنگی اجتماعی هسته مرکزی نیز مشخص شد که تا به این جلسه تعداد ثابت هسته مرکزی ۵ نفر میباشد که یکی مهمترین اهداف بنده تبدیل هسته مرکزی ۱۰ نفره می باشد.

پوسته یا گروه: با حضور حدود ۳۰ نفر در هر جلسه این گروه کامل می باشد.

توده یا مردم: با استقبال ۱۰۰ نفره اهالی محله از همایش اگر تلاش کنیم که هرکدام از این افراد یک نفر را معرفی کنند بدین وسیله می توان  همایش ها یا کارهای مهم و بزرگی در سطح محله برای پیشرفت محله برگزار کرد. از این طریق کارگروه فرهنگی اجتماعی در نظر دارد ان جی او اینجا صفاست  را تشکیل دهد که برای رسیدن به این مهم باید پروپوزال کاملی با حضور افراد فعال تهیه گردد تا بتوان بودجه عملیاتی خوبی از ۵ تا ۴۰ میلیون برای اجرای برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شود.

مصوبات جلسه:

۱٫مصوب گردید لیست اسامی افراد حاضر در همایش به جهت صدور گواهی نامه دانشگاهی تهیه گردد.

۲٫مصوب گردید لیست افراد خاص برای صدور نامه قدردانی حضور و لیست افراد عام برای صدور نامه مشارکت در سر برگ دبیرخانه تهیه و ارسال گردد.

۳٫مصوب گردید بلیتهای بازدید از برج میلاد به برندگان مسابقه و بلیتهای بازدید از باغ موزه قصر با مهر سه نفر همراه با  گواهی نامه دانشگاهی به کلیه افراد حاضر در همایش تقدیم گردد.

۴٫مصوب شد گزارش کامل یک صفحه ایی از ۳۹ جلسه تشکیل شده کارگروه فرهنگی اجتماعی که منجر به برگزاری همایش آسیبهای اجتماعی و امنیت فضاهای ناکارآمد شهری شده تهیه و به ستاد شورایاریها ارسال گردد.

۵٫مصوب شد خبرهای تهیه شده از همایش به جهت بارگزاری در سایت ستاد شورایاریها، انتشار خبر در ماهنامه ستاد شورایاریها، هفته نامه همشهری و کانالهای مربوطه ارسال و از فیلم تهیه شده همایش نیز کلیپ سه دقیقه ایی به جهت بارگزاری در سایتها تهیه شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 495