خانه » اسلایدر تاپ » دریافت نمایندگی ایسکیا
دریافت نمایندگی ایسکیا

دریافت نمایندگی ایسکیا

محمدرضا سعیدی در سفر به سوئد حکم نماینده رسمی ایسکیا ( انجمن مراودات فرهنگی ایران و سوئد) را از سرکار خانم همتی رییس هیئت مدیره انجمن ایسکیا در کشور سوئد دریافت کرد.

IMG_25241
IMG_25381

سفر گروه فرهنگی سوئدی به ایران پایان یافت

سفر اعضای انجمن ایسکیا( انجمن مراودات فرهنگی ایران و سوئد) به همراه گروه فرهنگی از کشور سوئد شامل مستند ساز، نویسنده، عضو انجمن تئاتر سوئد ، عضو صلیب سرخ سوئد، استاد دانشگاه، معلم دبیرستان و … به کشورمان طی هفته گذشته به پایان رسید.

محمدرضا سعیدی، نماینده رسمی ایسکیا در ایران ، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پس از اخذ نمایندگی انجمن مراودات فرهنگی ایران و سوئد(ایسکیا) در پی سفرفرهنگی ای که به کشور سوئد داشتیم، اعضای این انجمن برای آشنایی نزدیکتر با فرهنگ کشورمان به ایران سفرکردند.

وی افزود: اعضای این انجمن و گروه فرهنگی میهمان علاوه بر بازدید از برخی شهرهای مهم فرهنگی و تاریخی کشورمان همچون تهران، همدان، نطنز، ابیانه و اصفهان، همچنین از سرای محله صفادر م۱۳ تهران دیدار کردند که ازاین پتانسیل برای معرفی عملکرد فرهنگی شورای اسلامی شهرتهران و شهرداری تهران درحوزه شورایاری و مدیریت محله ، نحوه شکل گیری شورایاری ها و سراهای محلات و مدیریت محله بهره گرفته شد.

سعیدی هدف ازاین دیدار را معرفی امنیت و فرهنگ ایران، معرفی مدیریت محله ای و نحوه مشارکت مردمی درامور اجتماعی و اداره شهر در پایتخت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: این پتانسیل همواره برای شورایاریها وجود دارد که به مدیریت محله و به طور ویژه در موضوعات فرهنگی ورود یابند که این مهم درسطوح مختلف محله ای، ناحیه ای، منطقه ای، شهری، کشوری و بین المللی نمود یافته است.

وی با اشاره به اخذ نمایندگی انجمن مراودات فرهنگی ایران و سوئد در کشورمان با تلاش خود به عنوان یک عضو شورایاری ابراز داشت: این حرکت که درراستای معرفی عملکرد فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای اروپایی محقق شد، نمونه بارزی از نقش بی بدیل شورایاریها در عرصه های مختلف فرهنگی – اجتماعی بوده است.

سفر این گروه با حمایت ریاست و اعضای انجمن ایسکیا و حمایت مالی و معنوی افراد و شرکتهاو موسسات خصوصی بدون حمایت بخش دولتی صورت پذیرفت.

DSC_0050
DSC_0148
DSC_0050
DSC_0050
CAM03541
DSC_0081
DSC_0078
DSC_0082
DSC_0050
DSC_0116
DSC_0732
DSC_0050
DSC_0350
DSC_0454

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 483