خانه » شورایاری محله صفا » اخبار شورایاری » ۱۵ و ۲۲ اسفند دو زمان پیشنهادی برای برگزاری زمان انتخابات

۱۵ و ۲۲ اسفند دو زمان پیشنهادی برای برگزاری زمان انتخابات

سخنگوی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها از برگزاری جلسه ستادهماهنگی شورایاری‌ها و هیأت نظارت با مسئولان وزارت کشور، استانداری و فرمانداری جهت نهایی شدن زمان انتخابات خبر داد و گفت: ۱۵ و ۲۲ اسفند دو زمان پیشنهادی ستادهمانگی شورایاری‌ها برای زمان انتخابات است.
به گزارش ستاد خبری چهارمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران، امیرفاضل الهیان با اشاره به تمدید مجدد زمان ثبت‌نام داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها، اظهار داشت: این زمان با تأکید اعضای شورای شهر تهران و در نهایت با تصمیم هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد هماهنگی شورایاری‌ها تعیین شد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون نیز سایت شورایاری‌ها در ثبت‌نام داوطلبان همانند گذشته فعال خواهد بود و شهروندان می توانند با مراجعه به سایت اشاره شده و درج مشخصات خود اقدام به ثبت‌نام کنند.

الهیان با بیان اینکه قطعا زمان اعلام شده تمدید نخواهد شد، اظهار امیدواری کرد که داوطلبان تا ۲۲ بهمن و در زمان ثبت‌نام با مراجعه به سایت شورایاری‌ها اقدام به ثبت‌‌نام کنند.

سخنگوی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها افزود: در حال حاضر فرایند ثبت‌نام طبق برنامه‌ریزی انجام شده در حال اجراست و امیدواریم پس از اتمام زمان ثبت‌نام مراحل بعدی کار از جمله استعلامات لازم صورت گیرد.

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته فردا دومین جلسه هماهنگی بین وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد هماهنگی شورایاری‌ها برگزار خواهد شد.

الهیان خاطرنشان کرد:‌ در جلسه فردا زمان برگزاری انتخابات مشخص خواهد شد، ضمن اینکه نظر هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد هماهنگی شورایاری‌ها اسفندماه است.

سخنگوی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها گفت: در حال حاضر و با توجه به فرایند ثبت‌نام دو زمان از سوی ستاد هماهنگی شورایاری‌ها و هیأت نظارت بر انتخابات جهت برگزاری انتخابات تعیین شده است که از آن جمله می‌توان به ۱۵ و ۲۲ اسفند اشاره کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 567