خانه » اخبار » تشکیل مجمع مشورتی ادوار شورایاری ها در آینده نزدیک
تشکیل مجمع مشورتی ادوار شورایاری ها در آینده نزدیک

تشکیل مجمع مشورتی ادوار شورایاری ها در آینده نزدیک

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: بدون شک ما افرادی که سال ها در شورایارن تجربه کسب کرده اند و می توانند حتی اگر رای نیاورند کمک حال مردم باشند را رها نخواهیم کرد و به زودی مجمع مشورتی ادوار مختلف شورایاری های شهر تهران را تشکیل خواهیم داد.

به  گزارش ستاد خبری چهارمین دوره انتخابات شورایاران محلات تهران، مرتضی طلایی درمراسم تقدیر از شورایاران مناطق ۱۵ و ۱۹ شهر تهران گفت: بدون شک حضور تمامی افرادبه خصوص نخبگان و جوانان جامعه می تواند به بهتر برگزار شدن انتخابات شورایاری ها کمک کند.
وی ادامه داد:  به فضل الهی ما برنامه ریزی کرده ایم تا علیرغم مشکلات موجود و اشکالاتی که برخی به ناحق وارد می کنند انتخابات در هشتم اسفند ماه و راس زمان تعیین شده برگزار شود. البته ما تاکید داریم که از همه نظرها استفاده کنیم و اگر کسی می خواهد که نظارتی بر انتخابات ما داشته باشد ما مشکلی با این موضوع نداریم و از همین جا اعلام می کنیم هر کسی که دوست دارد می تواند بر انتخابات شورایاری ها نظارت کند.
نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: یکی از نشانه های توسعه در هر جامعه ای این است که مدیران دستگاه ها و سیاستگزاران جامعه بتوانند منابع انسانی که در واقع یک یک شهروندان جامعه هستند را تبدیل به سرمایه اجتماعی کنند.
وی اظهار داشت: بدون شک پیش برد برنامه های شهر و کشور بدون این سرمایه های اجتماعی امکان پذیر نیست و این سرمایه های اجتماعی نیز به میدان نمی آیند مگر با اعتماد به مدیران و سیاستگزاران جامعه. این اعتماد میان مردم و مدیران تنها در صورتی حاصل می شود که مردم ببیند که مدیران به چه میزان به تعهداتشان پایبندهستند.
طلایی ادامه داد: متاسفانه امروز در جامعه حتی خود ما دست اندرکاران در سطوح مختلف به این راهبرد اساسی تبدیل سرمایه های انسانی به سرمایه اجتماعی باور نداریم و طبیعی است که مردم نیز آن را باور نکنند.
طلایی تاکید کرد: در دوره جدید که از همین زمان ثبت نام شروع شده است ما سعی داریم به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا همه دنیا بدانید که در کشور ما حتی برای کارهای کوچک محلات از مشارکت مردم استفاده می شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 910