خانه » اخبار » با تخلفات احتمالی برخورد می‌شود
با تخلفات احتمالی برخورد می‌شود

با تخلفات احتمالی برخورد می‌شود

سردار طلایی درباره افرادی که خارج از محله خود رأی می‌دهند گفت: مواردی پراکنده در این خصوص داشته‌ایم که خارج از محله خود رأی دادند البته این کار منع قانونی ندارد و هر کسی می‌تواند هر جایی که دوست دارد رأی بدهد و افرادی که خارج از  محلات خود رأی می‌دهند منع قانونی ندارد.

 

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شورایاری‌ها در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی انتخابات چهارمین دوره شورایاری‌ها در منطقه ۱۵ تهران درباره تمدید زمان انتخابات شورایاری‌ها اظهار داشت: برای چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها استقبال تاکنون خوب بوده است و به صورت طبیعی در ایام بعدازظهر حضور بر پای صندوق‌های رأی بیشتر می‌شود ولی اینکه احتمال تمدید رأی‌گیری بیش از ساعت ۱۹ باشد هنوز مشخص نیست.
وی درباره افرادی که خارج از محله خود رأی می‌دهند گفت: مواردی پراکنده در این خصوص داشته‌ایم که خارج از محله خود رأی دادند البته این کار منع قانونی ندارد و هر کسی می‌تواند هر جایی که دوست دارد رأی بدهد و افرادی که خارج از  محلات خود رأی می‌دهند منع قانونی ندارد.
رئیس هیأت اجرایی انتخابات شورایاری‌ها داشت: درباره شمارش آرا اظهار داشت: پس از اتمام رأی‌گیری بلافاصله شمارش آرا شروع می‌شود و ۱۲ ساعت بعد شمارش اولیه آرا به اتمام و میزان مشارکت مردم در این انتخابات اعلام خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 645