جلسه شماره ۳۸

جلسه شماره ۳۸

جلسه شماره ۳۸

پنجشنبه ۲۱/۱۱/۹۵

ساعت ۱۲ الی ۱۴

خلاصه مذاکرات:

جلسه با قرائت قرآن و خوانش کتاب فرهنگ و شهر توسط آقای سعیدی دبیر کارگروه فرهنگی اجتماعی آغاز به کار کرد.

در ابتدا ایشان با مشورت با اعضاء کارگروه ، کنداکتور نهایی همایش آسیبهای اجتماعی و امنیت فضاهای ناکارآمد شهری را مشخص کردند که بدین شرح می باشد:

ردیف عنوان برنامه زمانبندی سخنران
۱ پخش کلیپ قرآن ۳ دقیقه
۲ پخش سرود ملی ۱ دقیقه
۳ مجری “خیر مقدم گویی “ ۵ دقیقه سعیدی
۴ پخش کلیپ بافتهای فرسوده و مخاطرات آن ۵ دقیقه
۵ مجری “دعوت از سخنران بافت فرسوده “ ۲ دقیقه سعیدی
۶ سخنرانی در خصوص بافت فرسوده و معضل آسیبهای اجتماعی ۱۵دقیقه مهندس خادملو
۷ مجری ” معرفی برنامه “ ۳ دقیقه سعیدی
۸ پخش کلیپ مواد مخدر و امنیت ۵ دقیقه
۹ مجری” دعوت از سخنران آسیبهای اجتماعی” ۲ دقیقه سعیدی
۱۰ سخنرانی در خصوص آسیبهای اجتماعی مواد مخدر و امنیت ۱۵دقیقه سرگرد دهقانژاد
۱۱ مجری” دعوت از روانشناس” ۲ دقیقه سعیدی
۱۲ سخنرانی روانشناسی در خصوص نحوه برخورد خانواده با معتادین ۱۰دقیقه شاهی
۱۳ مجری” معرفی برنامه” ۲ دقیقه سعیدی
۱۴ اجرای سرود / نوازنده یا نماهنگ ۵ دقیقه
۱۵ مجری” دعوت از سخنران” ۲ دقیقه سعیدی
۱۶ سخنرانی تخصصی در خصوص آموزش مواد مخدر و امنیت ۲۰ دقیقه کاکویی
۱۷ مجری” معرفی برنامه” ۲ دقیقه سعیدی
۱۸ میز پنل” روانشناسی، مرور تجربه یک معتاد ، آسیب اجتماعی” ۴۰ دقیقه کاکویی / کبیر رضایی

۱ ۳
۱

۱٫      …….؟

۲٫      …….؟

۳٫      …….؟

 

۳
۲ ۴
۲ ۴

همچنین تصمیم بر این شد که سه سوال توسط  سخنرانان طرح به تعداد میهمانان تکثیر و در اختیارشان قرار گیرد و بعد از جمع آوری و برگزاری قرعه کشی به نفرات منتخب هدایایی اهدا گردد.جوایز در نظر گرفته شده برای این مسابقه ” ۱۰ عدد بلیت بازدید از برج میلاد” می باشد. همچنین به پاس حضور میهمانان در این همایش ، تعداد ۱۰ عدد کتاب و ۱۰ عدد بلیت بازدید از باغ موزه قصر با مهر سه نفر به قید قرعه  از بین همه میهمانان اهدا خواهد شد. فرمت در نظر گرفته شده در خصوص برگه سوالهای مسابقه نیز در جلسه طراحی شد که بدین صورت می باشد:

آقای سعیدی در ادامه مواردی را به اعضاء کارگروه فرهنگی اجتماعی متذکر شدند که بدین شرح می باشد:

عکسهای نمایشگاهی تهیه شده از ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان خدمات نوسازی در مکان مشخص شده در فرهنگسرا به صورت مناسب جانمایی شود تا میمانان قبل از ورود به سالن از آنها دیدن کنند. همچنین بنرارائه شده توسط کلانتری ۱۲۸ تهران نو دور تا دور سالن همایش نصب گردد. آقای عظیمی با یک خبرنگار یا یک نویسنده به جهت گزارش نویسی جامع از اجرای همایش دعوت بعمل آورند. برای آگاهی و یادآوری برگزاری همایش از روز شنبه پیامکهای دعوت به همایش توسط ایشان آغاز گردد. بنر بیلبوردی تهیه شده برای جلوی سرای محله از روز شنبه و جلوی فرهنگسرا روز دوشنبه نصب شود. کنداکتور برنامه به تعداد میهمانان تکثیر تا در روز برگزاری همایش در اختیار میهمانان قرار گیرد. مجری در فواصل اجرا ی برنامه در خصوص نحوه برگزاری مسابقه توضیحات لازم را ارائه دهند. مجری برنامه تذکرات لازم در خصوص استفاده از تلفن همراه در همایش را یادآور شوند. پوسترهای A3  تهیه شده همایش به اماکنی همچون سرای محله صفا، اسدی و زاهدگیلانی / مدارس و مساجد محله، شهرداری منطقه ۱۳، شهرداری ناحیه یک، فرهنگسرای امید، سازمان / دفتر خدمات نوسازی و کلانتری ۱۲۸ تهران نوارسال گردد. در خصوص فرهنگیاران نوجوان نیز اعلام شد کارتهای عضویت، کاورها تهیه گردید، حمایلهای مورد نیاز نیز روز شنبه  از مدرسه ۱۵ خرداد دریافت شود، به جهت بسته بندی پکهای فرهنگی و پذیرایی روز یکشنبه در سرای محله و روز دوشنبه نیز از صبح به جهت تجهیز و آماده سازی سالن همایش در فرهنگسرا حاضر باشند.

در لحظات پایانی جلسه آقای سعیدی به طور خاص با فرهنگیاران نوجوان صحبت و از آنها در خصوص چگونگی برگزاری همایش سوالاتی را مطرح کردند که این عزیزان نیز بنا به نظرات خود پاسخی ارائه کردند. در انتها ایشان اعلام کردند که پنجشنبه آینده فرهنگیاران نوجوان باید گزارشی از نقاط ضعف و قوت همایش اراده دهند.

مصوبات جلسه:

۱٫مقرر گردید کنداکتور برنامه به تعداد میهمانان تکثیر و در اختیار شان قرار گیرد.

۲٫مصوب شد پکهای فرهنگی به تعداد ۱۰۰ عدد که شامل( بروشورهای آموزشی و تبلیغاتی، سی دی کلیپهای آموزشی)، اقلام پذیرایی در پاکتهای تهیه شده بسته بندی و در انتها هر دو پک در ساکهای تهیه شده  قرار گیرد که این ساک در بدو ورود میهمانان به سالن همایش در اختیارشان قرار گیرد.

۳٫مقرر گردید برای برگزاری مسابقه در همایش سوالات از سوی اساتید مطرح تا به جهت تکثیر اقدام گردد.۱۰ عدد بلیت بازدید از برج میلاد به برندگان مسابقه به قید قرعه و همچنین به پاس حضور در همایش نیز به قید قرعه به ۱۰ نفر کتاب و بلیت بازدید از باغ موزه قصر اهدا گردد.

۴٫مصوب گردید پوسترهای A3  تهیه شده همایش به اماکنی همچون سرای محله صفا، اسدی و زاهدگیلانی / مدارس و مساجد محله، شهرداری منطقه ۱۳، شهرداری ناحیه یک، فرهنگسرای امید، سازمان / دفتر خدمات نوسازی و کلانتری ۱۲۸ تهران نوارسال گردد.

۵٫مصوب گردید با یک خبرنگار یا یک نویسنده به جهت گزارش نویسی جامع از اجرای همایش دعوت بعمل آید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 547