جلسه شماره ۴۰

جلسه شماره ۴۰

جلسه شماره ۴۰

پنجشنبه ۵/۱۲/۹۵

ساعت ۱۲ الی ۱۴

دستور جلسه: برگزاری گلریزان

خلاصه مذاکرات:

جلسه با قرائت قرآن و خوانش کتاب فرهنگ و شهر توسط آقای سعیدی دبیر کارگروه فرهنگی اجتماعی آغاز به کار کرد.

در ابتدا آقای سعیدی در خصوص نحوه برگزاری گلریزان دو پیشنهاد مطرح کردند: برگزاری برنامه عموهای فتیله ایی در دو سانس / جمع آوری کمک های مردمی و خیرین به جهت تهیه لباس و کفش برای دانش آموزان نیازمند در سطح محله. اعضاء کارگروه فرهنگی اجتماعی در ابتدا در خصوص تعداد دانش آموزان تحت پوشش، نوع پوشاک مورد نیاز، میزان توانایی کارگروه فرهنگی اجتماعی برای انجام کار و نحوه خرید با یکدیگر رایزنی و مبلغ هدف گزاری شده برای برگزاری گلریزان را تا سقف ۵۰۰۰۰۰۰ تومان در نظر گرفتند که به تعداد ۵۰ الی ۱۰۰ دانش آموز پیراهن، شلوار و کفش تهیه کنند.

اعضاء در خصوص نحوه جمع آوری مبلغ مورد نیاز کار گفتند: طی جلسه ایی موضوع را با مدیران مدارس مطرح و در صورت موافقت ایشان با اعلام به دانش آموزان مبلغ دریافتی از هر دانش آموز اعلام و توسط دو تن از اعضاء انجمن مدرسه (خانم رضوانی شیفت صبح و خانم معینیان شیفت عصر) مسئول جمع آوری مبالغ خواهند بود و در صورت پذیرفته نشدن، مبالغ در سرای محله جمع آوری گردد. همچنین در خصوص نحوه تهیه البسه مورد نیاز ، در طول هفته جاری آماری از تولیدی ها و فروشگاههای عمده در مورد قیمت تمام شده استخراج و برای تصمیم گیری نهایی در جلسه آینده توسط اعضاء مطرح شود. خانم معینیان نیز با آقای عادلی مدیر اسبق مدرسه ۱۵ خرداد ارتباط برقرار کنند به جهت گرفتن آدرس تولیدی که سه سال پیش در طرح گلریزان همکاری لازم را انجام داده بودند. آقای سعیدی مطرح کردند بعد از جمع آوری اطلاعات مورد نیاز، کثری بودجه مورد نیاز پروژه را توسط مشارکت خیرین تامین خواهیم کرد و کلیه عملیات انجام شده گلریزان باید به جهت شفاف سازی و درستی کار به صورت صورتجلسه ثبت شود.سپس بنا شد که برای جمع بندی طرحهای مطرح شده، جلسه ۴۱ کارگروه فرهنگی اجتماعی چهارشنبه ساعت ۸ الی ۹ برگزار و بعد از گزارش اعضاء، در مورد بحث برگزاری جشن توسط عموهای فتیله ایی نیز تصمیم گیری شود. همچنین ایشان افزودند: برای مشارکت در طرحهای پیشنهادی برای گلریزان از اعضاء انجمن مدرسه امام خمینی نیز برای حضور در جلسه آینده دعوت بعمل آید. در پایان جلسه آقای سعیدی دبیر کارگروه فرهنگی اجتماعی  کارت عضویت فرهنگیاران نوجوان و کارت استخر به جهت قدردانی از زحمات این عزیزان در همایش را اهدا کردند و به یمن برگزاری چهلمین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی از حاضرین در جلسه بصرف ناهار به سبک سنتی پذیرلیی بعمل آوردند.

مصوبات جلسه:

۱٫مصوب گردید روز شنبه اسامی ۵۰ الی ۱۰۰ دانش آموز نیازمند توسط اعضاء انجمن مدارس شناسایی وبرای تحت پوشش قرار دادن در طرح گلریزان معرفی گردند.

۲٫مصوب شد مبلغ هدف گذاری شده در گلریزان تا سقف ۵۰۰۰۰۰۰ تومان باشد و در صورت نیاز الباقی از طریق مشارکت خیرین تامین گردد.

۳٫مصوب گردید کلیه کارهای مربوط به گلریزان بصورت صورتجلسه ثبت گردد.

۴٫مصوب گردید جلسه ۴۱ کارگروه فرهنگی اجتماعی بعلت تعطیل رسمی بودن پنجشنبه، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ساعت ۸ الی ۹ برگزار شود.

۵٫مصوب گردید در خصوص حضور گروه عموهای فتیله ایی به جهت اجرای برنامه برای برگزاری گلریزان در سطح محله بررسی های لازم انجام و در صورت امکان دعوت بعمل آید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 575