جلسه شماره ۳۶

جلسه شماره ۳۶

جلسه شماره ۳۶

پنجشنبه ۷/۱۱/۹۵

ساعت ۱۲ الی ۱۴

خلاصه مذاکرات:

جلسه با قرائت قرآن و خوانش کتاب فرهنگ و شهر توسط آقای سعیدی دبیر کارگروه فرهنگی اجتماعی آغاز به کار کرد.

در ابتدا ایشان ضمن خوش آمدگویی به اعضا انجمن اولیا مربیان مدرسه ۱۵ خرداد اهداف کارگروه را برای آشنایی بیشتر این عزیزان مطرح و سپس توضیحات لازم در مورد برگزاری همایش آسیبهای اجتماعی و امنیت فضای ناکارآمد شهری را ارائه کردند. ایشان گفتند:طی جلسه یک ساعته با مدیریت فرهنگسرای امید در خصوص اهداف و نحوه اجرا همایش صحبت و ایشان از این طرح حمایت و استقبال کردند، بنابر این توافق روز سه شنبه ۲۶ بهمن همایش در سالن اجتماعات فرهنگسرای امید برگزار خواهد شد. همچنین ایشان با مرکز علمی کاربردی فرهنگی هنری شهرداری تهران در خصوص صدور گواهی نامه شرکت در همایش رایزنی و به توافق رسیدند و در همین راستا آقای عظیمی طرح مناسب گواهی را طراحی تا به تعداد معین تهیه گردد. در این جلسه از اعضا انجمن اولیا مربیان خواسته شد که از افرادی که به طور مستقیم با اینگونه معضلات درگیر میباشند جهت دعوت در همایش شناسایی و دعوت شوند همچنین این اعضا با مراجعه به سایر مدارس واقع در محله با اعضا انجمن اولیا مربیان آنها ارتباط و افراد مشخص آنها را نیز شناسایی کنند. در خصوص تهیه کیسه پارچه ایی برای قرار دادن پک فرهنگی و پذیرایی در آن خانم یونسی پور به عنوان مسئول این امر معرفی و از ایشان خواسته شد که برای طراحی روی کیسه ها از هفت لوگوی حامیان این همایش برای چاپ روی کیسه ها استفاده و ضمن ارائه و تایید سایر اعضا به تعداد ۱۰۰ عدد تهیه گردد که هرینه آن از سرای محله صفا تامین میگردد. در خصوص دریافت عکسهای نمایشگاهی (۱۰ عدد عکس از ستاد مبارزه با مواد مخدر و ۱۰عدد عکس از سازمان بافت فرسوده ) و کلیپهای مناسب ارائه در همایش طی هفته جاری نامه های درخواست آن در سربرگ تهیه شده دبیرخانه همایش به سازمان بافت فرسوده، ستاد مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ۲۸ تهران نو با دو امضا مدیریت سازمان بافت فرسوده و دبیر کارگروه فرهنگی اجتماعی ارسال گردد. از لوگوهای هفت سازمانی که در این همایش به عنوان حامی حضور دارند در سربرگ نامه ها، دعوتنامه ها، کیسه های پک و بنرها استفاده خواهد شد. برای تهیه فیلم و عکس از همایش یک عکاس و فیلمبردار به جهت  مستند سازی توسط اعضا طی هفته جاری معرفی و همچنین با روزنامه همشهری محله، ماهنامه ستاد شورایاریها ، باشگاه خبرنگاران جوان و آقای پورآذر روابط عمومی سازمان بافت فرسوده برای شرکت و تهیه گزارشات لازم از همایش دعوت به عمل آید. در این جلسه مطرح شد که از تعداد ۱۰ دانش آموز از اعضاء کانون نوجوانان کارگروه فرهنگی اجتماعی به جهت همکاری در برگزاری همایش استفاده که این منوط به داشتن رضایت نامه از والدین میباشد و در این صورت به تعداد  این عزیزان کارت عضویت و کاورهایی با آرم کارگروه فرهنگی اجتماعی تهیه می گردد.

مصوبات جلسه:

  1. مصوب گردید از هفت لوگوی سازمانهای حمایت کننده همایش آسیبهای اجتماعی و امنیت فضاهای ناکارآمد شهری در سربرگ نامه ها، دعوتنامه ها، کیسه های پک و بنرها استفاده گردد.
  2. مصوب گردید از روزنامه همشهری محله، ماهنامه ستاد شورایاری ها، باشگاه خبرنگاران جوان و مسئول روابط عمومی سازمان بافت فرسوده به جهت شرکت در همایش و تهیه گزارشات لازم دعوت به عمل آید.
  3. مصوب گردید به تعداد ۱۰ عدد کارت عضویت و کاور با آرم کارگروه فرهنگی اجتماعی برای دانش آموزان کانون نوجوانان تهیه گردد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 526