جلسه شماره ۲۹

جلسه شماره ۲۹

جلسه شماره ۲۹

پنجشنبه ۱۳/۸/۹۵

ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۵:۳۰

خلاصه مذاکرات:

جلسه با قرائت قرآن و سخنان آقای سعیدی دبیر کارگروه فرهنگی اجتماعی محله صفا آغاز به کار کرد.

در ابتدا آقای سعیدی بیان کردند: متریال هایی که ممکن است از نظر بصری، جسمی و حرکتی که باعث آسیب و خطرمی باشند را  شناسایی کنیم . به عنوان مثال : یک تصویر، یک کولر یا بالکنی که سلامت را از نظر روحی  روانی  به خطر انداخته و یا اگر بیشتر بخواهیم به بحث فرهنگ برسیم یک چیزی که محل مناغشه دو همسایه  یا عابر پیاده می شود را شناسایی کنیم. البته بعضی موارد به صورت خود جوش  اتفاق و بستگی به شخص نیز دارد .

ایشان در ادامه در خصوص متن دعوت از خیرین نیز گفتند:  خانم خوشوقت متن تهیه شده را به تعداد ۳۰۰۰ عدد تکثیر و اقدامات لازم را جهت توزیع آن در سطح محله انجام دهند. البته  اولویت اول ، انجام کار بصورت کامل میباشد و در این برهه  زمانی نتیجه کار مهم نیست.

در خصوص تشکیل کلاسهای آموزشی آشنایی با اصول و مبانی مشارکتهای اجتماعی برای نسل آینده (ویژه دانش آموزان مدارس دخترانه ، پسرانه) در سطح محله مطرح کردند که از ساده ترین شکل ممکن استفاده کنیم. به طور مثال: استفاده از دانش آموزان عضو گروه منهاج العسکریه و یا به جهت ارتباطات خوبی که  با مدارس محله داریم بستر را برای  انجام هر چه بهتر کاردر مدارس  فراهم کنیم. همچنین گردهمایی هایی با حضور اولیاء دانش آموزان تشکیل و در مورد جایگاه انجمن اولیاء مربیان اطلاع رسانی کنیم.

مصوبات جلسه:

۱٫مصوب گردید کلاسهای آموزشی با اصول و مبانی مشارکتهای اجتماعی  به جهت آشنایی دانش آموزان  در سرای محله تشکیل شود.

همچنین هر چند هفته یکبار گردهمایی های به جهت آشنای اولیاء دانش آموزان با جایگاه انجمن اولیاء و مربیان در مدارس یا سرای محله برگزار گردد.

۲٫مصوب گردید متن تهیه شده به منظور دعوت از خیرین به تعداد ۳۰۰۰ عدد تکثیر و توزیع شود.

۴٫مصوب گردید طی هفته جاری خط کشی جلوی خودپرداز بانک صادرات توسط آقای رضازاده انجام شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 334