صورتجلسه شماره ۱۵

صورتجلسه شماره ۱۵

صورتجلسه شماره ۱۵

پنجشنبه  ۲۳/۰۲/۹۵

ساعت ۱۳ الی ۱۴

خلاصه مذاکرات:

جلسه با قرائت قرآن و سخنان آقای سعیدی و کتاب فرهنگ و شهر توسط ایشان قرائت شد.صورتجلسه شماره ۱۴ توسط خانم خوشوقت قرائت و مصوبات آن توسط اعضاء کارگروه فرهنگی اجتماعی بررسی شد.

در ابتدا آقای سعیدی گفتند: پیگیری مصوبات یعنی این که کارها به سرانجام برسد بنابراین:

۱٫اعضاء کارگروه فرهنگی اجتماعی یا قبول مسئولیت نکنند یا اگر قبول مسئولیت کردند جوابگو پیگیری های آن هم باشند.

۲٫مسئول پیگیری مصوبات هم باید پاسخگوی تمام مسائل مربوط به کار خود نسبت به اعضاء باشد.

ایشان در ادامه گفتند: یک فرم کامل و جامع ۴ صفحه ایی از سمت موسسات تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران در منطقه در حال انجام است که در مجموع سوالات خوبی در آن مطرح شده مانند: بحث ارتباط والدین، ارتباط خانواده ها، عزاداریها و یا در حوزه سلامت، ورزش و … از سوی دیگر فرمی نیز توسط آقای شیری طراحی شده که مربوط به گروه مولد می باشد. بنابراین باید طی جلسه ای این دو فرم را ارزیابی و از مجموع این دو فرم، فرم مناسبی جهت شناسایی اهالی محل طراحی کنیم.

ایشان باز تاکید کردند که اعضاء کارگروه فرهنگی اجتماعی که قبول مسئولیت کرده اند پیگیر امور نیز باشند و در خصوص شرکت  حضور به موقع در جلسات تعهدات اخلاقی را رعایت کنند.

آقای صبور در خصوص بازنشستگان و تفریحات گردشگری آنها توضیحاتی دادند و اعلام کردند مسئولیت حل مشکلات گروه بازنشستگان را بر عهده می گیرند.

آقای شیری در خصوص کارهای گروه مولد توضیحاتی دادند که هدف کار، شناسایی افراد محل و بعد عملیاتی شدن کارها می باشد. در واقع اصول کار صداقت، آگاهی، انرژی و انگیزه می باشد.

در این جلسه آقای دکتر جاسبی متخصص کارآفرینی نیز به عنوان مهمان حضور داشتند.

مصوبات جلسه:

۱٫مقرر گردید در جلسه بعد مصوبات جلسه شماره ۱۴ پیگیری شود تا به نتیجه برسد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

تعداد بازدید: 395